Załóż konto i wypróbuj aplikację ninjaTask przez pierwsze 14 dni, bez ponoszenia żadnych opłat.
(bez kart kredytowych, bez zobowiązań)
Aplikacja umożliwia wgląd w postęp prac na placu budowy w czasie rzeczywistym. Możesz śledzić, czy prace są wykonywane zgodnie z planem, identyfikować potencjalne opóźnienia i podjąć odpowiednie działania korygujące. Dodatkowo wbudowany system powiadomień i wiadomości ułatwia przekazywanie informacji oraz zapewnia sprawny przepływ informacji. Oprogramowanie umożliwia przechowywanie ważnych dokumentów, takich jak plany budowlane, zezwolenia i certyfikaty, w bezpiecznym cyfrowym środowisku. To pozwala na łatwy dostęp do dokumentacji z każdego miejsca na świecie.
Najważniejsze funkcje aplikacji ninjaTask:
Twórz projekty i definiuj wewnątrz nich zadania. Rozliczaj się z kontrahentami na podstawie zalogowanego czasu.
Twórz zadania, przypisuj je do wybranych pracowników, kontroluj czas pracy i aktualny status zadania.
Twórz konta pracowników, przypisuj im zadania i rozliczaj z wykonanej pracy.
Dzięki różnym poziomom uprawnień Twoi pracownicy będą mieć dostęp tylko to wskazanych przez Ciebie funkcji.
Przeglądaj statystyki dotyczące czasy pracy w projekcie, wybrany zadaniu lub pracowniku.
Dzięki dedykowanej aplikacji zarówno Ty jak i Twoi pracownicy zostaną powiadomieni o nowym zadaniu bądź komentarzu w zadaniu nad którym pracują.