Załóż konto i wypróbuj aplikację ninjaTask przez pierwsze 14 dni, bez ponoszenia żadnych opłat.
(bez kart kredytowych, bez zobowiązań)
Oprogramowanie umożliwia tworzenie projektów remontowych i przypisywanie im odpowiednich zadań, zapewnia płynną komunikację między kierownictwem a zespołem remontowym. Wbudowany system powiadomień i wiadomości umożliwia przekazywanie ważnych informacji, zmian w planach oraz rozwiązywanie ewentualnych problemów w czasie rzeczywistym. Program dba o bezpieczeństwo danych klientów oraz firmowych informacji. Wszystkie dane są przechowywane w zabezpieczonym środowisku, a dostęp do nich jest kontrolowany na różnych poziomach uprawnień.
Najważniejsze funkcje aplikacji ninjaTask:
Twórz projekty i definiuj wewnątrz nich zadania. Rozliczaj się z kontrahentami na podstawie zalogowanego czasu.
Twórz zadania, przypisuj je do wybranych pracowników, kontroluj czas pracy i aktualny status zadania.
Twórz konta pracowników, przypisuj im zadania i rozliczaj z wykonanej pracy.
Dzięki różnym poziomom uprawnień Twoi pracownicy będą mieć dostęp tylko to wskazanych przez Ciebie funkcji.
Przeglądaj statystyki dotyczące czasy pracy w projekcie, wybrany zadaniu lub pracowniku.
Dzięki dedykowanej aplikacji zarówno Ty jak i Twoi pracownicy zostaną powiadomieni o nowym zadaniu bądź komentarzu w zadaniu nad którym pracują.